Wokół mediów ery Web 2.0 red. Bohdan Jung Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2010Stron: 263Dział: nauka o mediachISBN: 9788376440385 Udostępnij red. Bohdan Jung Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2010 Dział: nauka o mediach Stron: 263 ISBN: 9788376440385 Książki wydane w ramach działu Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 zł Do koszyka O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 zł Do koszyka Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka
red. Bohdan Jung
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2010
Dział: nauka o mediach
Stron: 263
ISBN: 9788376440385