Komunikacje w rozmowie 3 - manifest red. Mariusz Wszolek FILIP LOHNER WYDAWNICTWO LIBRON, 2015Przekładaniec; Stron: 144Dział: nauka o mediachISBN: 9788365148254 Udostępnij red. Mariusz Wszolek FILIP LOHNER WYDAWNICTWO LIBRON, 2015 Przekładaniec; Dział: nauka o mediach Stron: 144 ISBN: 9788365148254 Książki wydane w ramach serii Książki wydane w ramach działu Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 zł Do koszyka O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 zł Do koszyka Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka
red. Mariusz Wszolek
FILIP LOHNER WYDAWNICTWO LIBRON, 2015
Przekładaniec;
Dział: nauka o mediach
Stron: 144
ISBN: 9788365148254