Wydawnictwo
Kliknij aby przejść do Wydawnictwa

Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media

oprac. Henk Hoeks , oprac. Ewan Lentjes

Wydawnictwo: d2d.pl, 2018
Stron: 360
Dział:
ISBN/ISSN: 9788394030674
Wydanie papierowe

68,00 61,20

Pozycja dostępna

 

Autor: oprac. Henk Hoeks , oprac. Ewan Lentjes

Wydawnictwo: d2d.pl, 2018

Dział:

Stron: 360

ISBN/ISSN: 9788394030674

Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej. Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować. Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują tradycyjne formy typograficznych środków wyrazu?

Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej dalszy rozwój? Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współ­czesnych projektantów, lecz także omawia nowatorskie rozwiązania. Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami poprzez intrygujące analizy i ciekawie dobrane przykłady.