Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska Kamil Glinka Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020Stron: 279Dział: historia regionalnaISBN: 9788380198234 Udostępnij Kamil Glinka Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020 Dział: historia regionalna Stron: 279 ISBN: 9788380198234 Książki wydane w ramach działu Józef Oppenheim. Przyjaciel Tatr i ludzi. Wyd. 2 33,30 zł Do koszyka Laskowa: Dzieje wsi i gminy do 1989 roku 72,00 zł Do koszyka Ziemia Miechowska. Moja mała ojczyzna 39,60 zł Do koszyka Status Animarum. Studia z dziejów parafii Wrocanka z I połowy XX wieku 92,71 zł Do koszyka Letzte zweihundert jahre in der geschichte des benediktinerklosters in Rajhard 40,50 zł Do koszyka Szlaki rowerowe Polski. 70 najpiękniejszych tras 41,40 zł Do koszyka
Kamil Glinka
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020
Dział: historia regionalna
Stron: 279
ISBN: 9788380198234