Fake news - produkt medialny czasów postprawdy Katarzyna Bąkowicz Aspra-JR, 2020Stron: 268Dział: nauka o mediachISBN: 9788382090635 Udostępnij Katarzyna Bąkowicz Aspra-JR, 2020 Dział: nauka o mediach Stron: 268 ISBN: 9788382090635 Książki wydane w ramach działu Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka Między słowem a obrazem 16,80 zł Do koszyka Historie eksperymentalne. Szkice o gatunkach radia eksperymentalnego 35,91 zł Do koszyka
Katarzyna Bąkowicz
Aspra-JR, 2020
Dział: nauka o mediach
Stron: 268
ISBN: 9788382090635