Czym jest wirtualność. Matrix jako model rzeczywistości wirtualnej_ Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego Piśmienność i rewolucja cyfrowa 350 lat prasy polskiej Agenda-setting w teorii i praktyce politycznej Polityka (re)prezentacji. Studia i szkice o kulturze medialnej Przechytrzyć social media Współczesne media. Język mediów Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów. Teoria i praktyka 13 wojen i jedna. Prawdziwa historia reportera wojennego Narracja sterowana. Wizerunek Polski we współczesnym niemieckim dyskursie prasowym (2004-2010) Media a demokracja w XXI wieku. Poszukiwanie nowych modeli Przemiany świata mediów Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów Boom i kryzys. Nowe czasopisma literacko-artystyczne i społeczno-kulturalne w Polsce po roku 1980 Pożeracze mózgów Kultura internetu w Polsce. Od akademickich początków do upowszechnienia zjawiska Teorie komunikacji i mediów. Vol.5 Feniksy, łabędzie, motyle. Media i kultura transformacji Dziennikarze o sztuce, czyli opowieści medialne nielogiczne Nowe-stare medium. Internet miedzy tworzeniem nowych modeli komunikacyjnych a reprodukowaniem schematów komunikowania masowego E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu Medialny obraz rodziny i płci "> nauka o mediach - Księgarnia Akademicka Kraków
Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa