Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego

Małgorzata Molęda-Zdziech

Wydawnictwo: Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2013
Stron: 444
Dział:
ISBN/ISSN: 9788376417981

 

Autor: Małgorzata Molęda-Zdziech

Wydawnictwo: Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2013

Dział:

Stron: 444

ISBN/ISSN: 9788376417981

 prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski:

 
Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść. 
 
dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński:
 
(...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.