Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i prawie

red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński , red. Wojciech Furman , red. Jerzy Snopek

Wydawnictwo: POLTEXT, 2013
Stron: 312
Dział:
ISBN/ISSN: 9788375612097

 

Autor: red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński , red. Wojciech Furman , red. Jerzy Snopek

Wydawnictwo: POLTEXT, 2013

Dział:

Stron: 312

ISBN/ISSN: 9788375612097

 Tematem książki są współczesne nam obrazy i wydarzenia. Uwagę autorów przyciągnęła przedwyborcza ulotka w skrzynce pocztowej, graffiti na ulicznym murze, wizerunki księżnej Diany i Jana Pawła II na talerzykach, zegarkach i śliniaczkach. Okazji do rozważań dostarczają też ekscesy celebrytów, sceny przemocy i seksu w reklamach, zachowania polityków puszących się podczas konferencji prasowych. Dodajmy do tego reklamy społeczne dotyczące ludzi dotkniętych odmiennością oraz specyficzne witryny internetowe, jak również przemyślane działania na rzecz kształtowania wizerunku miasta i wizerunku przedsiębiorstwa.