Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Recepcja mediów 5. Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe

red. Anna Granat , red. Barbara Boniecka

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Wy, 2018
Stron: 242
Dział:
ISBN/ISSN: 9788322791622
Wydanie papierowe

33,60 30,24

Pozycja dostępna

 

Autor: red. Anna Granat , red. Barbara Boniecka

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Wy, 2018

Dział:

Stron: 242

ISBN/ISSN: 9788322791622

Piąty tom z serii „Recepcja mediów” jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji „Nowoczesna Polska” w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom korzystanie z Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych  oraz ze scenariuszy lekcji w każdym miejscu, w którym nie mają dostępu do Internetu. […]

Tom piąty „Recepcji mediów” jest ostatnią z serii monografią wieloautorską dotyczącą zagadnienia badań audytoryjnych, ujmującą aspekt odbioru w odniesieniu do kolejnych grup wiekowych, dlatego został przeznaczony nie tylko dla badaczy recepcji treści ze środków masowego przekazu, ale także dla odpowiedniego pod tym względem środowiska uczniowskiego, studenckiego i nauczycielskiego.

Ze Wstępu

Barbara Boniecka i Anna Granat