Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów

red. Łukasz Sułkowski , red. Robert Seliga

Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński Wydawnictwo, 2019
Stron: 322
Dział:
ISBN/ISSN: 9788323347286
Wydanie papierowe

39,90 35,91

Pozycja dostępna

 

Autor: red. Łukasz Sułkowski , red. Robert Seliga

Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński Wydawnictwo, 2019

Dział:

Stron: 322

ISBN/ISSN: 9788323347286

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Zmiany, jakie zaszły w polskim systemie szkolnictwa wyższego w 2018 roku, czyli wprowadzenie Ustawy 2.0, miały doprowadzić między innymi do wzrostu rozpoznawalności polskich uczelni za granicą. Oczywiście rozpoznawalność ta nie jest ściśle związana z obszarem marketingu uczelni i w dużej mierze zależy od innych czynników, takich jak: jakość publikacji naukowych, jakość kształcenia czy jakość badań naukowych. Działania marketingowe wzmacniają jednak wizerunek uczelni, przyczyniają się również do zwiększenia jej rozpoznawalności. Tematyka podjęta w tej książce jest aktualna, a zawarte w niej treści mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tematu. Analizowana problematyka stanowi odzwierciedlenie licznych problemów i dylematów, jakie stoją przed zarządzającymi współczesnymi uczelniami.
Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego