Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Donald A. Norman

Arkady, 2015
Stron: 260
Dział:
ISBN: 9788323148708
 
 
 

 

Donald A. Norman

Arkady, 2015

Dział:

Stron: 260

ISBN: 9788323148708

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.