Konsumpcja. Teorie i badania Aneta Duda Wydawnictwo KUL, 2016Stron: 610Dział: socjologiaISBN: 9788380613485 Udostępnij Aneta Duda Wydawnictwo KUL, 2016 Dział: socjologia Stron: 610 ISBN: 9788380613485 Książki wydane w ramach działu Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 zł Do koszyka Kompetencje pracowników uczelni badawczych w Polsce 40,41 zł Do koszyka Marketing LGBT+. Charakterystyka, potencjał wykorzystania, przykłady 36,01 zł Do koszyka Tej walki nie możemy przegraćStrajki, protesty i bunty w drugiej połowie XX i w XXI wieku- perspektywa gospodarcza i społeczna 29,70 zł Do koszyka
Aneta Duda
Wydawnictwo KUL, 2016
Dział: socjologia
Stron: 610
ISBN: 9788380613485