Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy Joanna Wierzejska UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2018Stron: 326Dział: pedagogikaISBN: 9788327790984 Udostępnij Joanna Wierzejska UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2018 Dział: pedagogika Stron: 326 ISBN: 9788327790984 Książki wydane w ramach działu Szkoła wartości. Wykłady dla nauczycieli i lekcji dla uczniów 41,40 zł Do koszyka O krzywdzie dziecka. Aktualność etyki Janusza Korczaka i Marii Montesorii 37,80 zł Do koszyka Wprowadzenie do pedagogicznej teorii wychowania moralnego 40,50 zł Do koszyka Studia filologiczne w Polsce z perspektywy studenta 30,60 zł Do koszyka Odkrywamy ukryte. Konstrukcja i dekonstrukcja neoliberalnego przekazu podręczników szkolnych 28,80 zł Do koszyka Wybrane teoretyczne aspekty kultury organizacyjnej instytucji oświatowych. Podejście interdyscyplinarne 18,00 zł Do koszyka
Joanna Wierzejska
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2018
Dział: pedagogika
Stron: 326
ISBN: 9788327790984