Rekonstrukcje historyczne jako produkt turystyczny Robert Andrzejczyk, Andrzej Bonusiak UNIWERSYTET RZESZOWSKI, 2019Stron: 138Dział: socjologiaISBN: 9788379967414 Udostępnij Robert Andrzejczyk, Andrzej Bonusiak UNIWERSYTET RZESZOWSKI, 2019 Dział: socjologia Stron: 138 ISBN: 9788379967414 Książki wydane w ramach działu Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 zł Do koszyka Kompetencje pracowników uczelni badawczych w Polsce 40,41 zł Do koszyka Marketing LGBT+. Charakterystyka, potencjał wykorzystania, przykłady 36,01 zł Do koszyka Tej walki nie możemy przegraćStrajki, protesty i bunty w drugiej połowie XX i w XXI wieku- perspektywa gospodarcza i społeczna 29,70 zł Do koszyka
Robert Andrzejczyk, Andrzej Bonusiak
UNIWERSYTET RZESZOWSKI, 2019
Dział: socjologia
Stron: 138
ISBN: 9788379967414